KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
W dniu 24 maja w godzinach 9.30 – 15.00 w Hotelu Radisson Blu we Wrocławiu odbyła się konferencja podsumowująca projekt.
W konferencji udział wzięło 81 przedstawicieli JST. W trakcie konferencji zaprezentowane zostały wyniki badania luki kompetencyjnej pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w zakresie aktywnego pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania projektów i realizowania planowanych przedsięwzięć.
Dodatkowo program konferencji został wzbogacony o elementy szczególnie ważne dla sprawnego funkcjonowania administracji samorządowej, dotyczące zasad i procedur udzielania pomocy publicznej oraz stosowania przepisów prawa zamówień publicznych. Przedstawione zostały również dobre praktyki stanowiące inspirację do planowanych projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej.
Pobierz materiały:
- sprawozdanie merytoryczne z organizacji konferencji wraz z prezentacjami prelegentów,
- folder podsumowujący projekt,
- materiał dotyczący luki kompetencyjnej